Stan pacjenta: PRZYPADEK PILNY | Średni czas oczekiwania: brak danych | Liczba osób oczekujących: brak danych | Aktualizacja danych: 02/2020 |
Stan pacjenta: PRZYPADEK STABILNY | Średni czas oczekiwania: 53 dni | Liczba osób oczekujących: 23 | Aktualizacja danych: 02/2020 |
Stan pacjenta | PRZYPADEK PILNY | PRZYPADEK STABILNY |
---|---|---|
Liczba osób oczekujących | brak danych | 23 |
Średni czas oczekiwania | brak danych | 53 dni |
Liczba osób obsłużonych w miesiącu | brak danych | 10 |
Pierwszy wolny termin* | 27.04.2024 | 19.06.2024 |
Aktualizacja danych | 02/2020 | 02/2020 |
Idiotyczny system telefoniczny - przez 15 minut jestem na pozycji nr 1, a po 30 minutach połączenia system rozłącza automatycznie. Jeżeli godzina 15-ta to po godzinach pracy szpitala, to należy zagrać taką wiadomość. Ile można ludzi naciągać na koszty telefoniczne. Dwukrotnie pod rząd miałam taką sytuację. Po prostu ani się dodzwonić ani skontaktować nie można, a osobiście nie wpuszczają, żeby udzielić informacji.